Известие

Collapse
No announcement yet.

въпрос за копчетата на ел.стъклата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщение
    Обещаните снимки
    Мамка му... Благодаря за снимките.... КАК се маха тази платка - от втора към трета снимка???? Как ли не я напъвах и сглобих всичко обратно? Благодаря...
    sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

    Comment


    • #17
      От двете страни на всяко копче има по две зъбчета които за мое улеснение изпилих но внимателно и смело с тънка отверка излизат.

      Поздрави
      алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
      алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщение
        Обещаните снимки.
        1. Това е панела с копчетата който след махане на гумичката в дръжката и развиването на двете видички излиза.
        2. С кръстата отверка развивате 4 бр. видички и сваляте капачето.
        3. Внимателно изваждате цялата платка.
        4. Внимавайте да не загубите голямата пружина за копчето което заключва отварянето на задните стъкла.
        5. Проблемното копче е за заден ляв прозорец.
        6. Внимателно отваряте зъбчетата 4 бр. и отделяте бутона с основата му от долната част.
        7. Пред вас е платката на бутона. С поялник на две или три места има калай който отстранявате. С малки клещи изправяте много финните пластини под калая.
        8. Изваждате платката и пред вас са двата механизма на копчето. Виждате текстолитовите пластинки. Трябва да са еднакви. При мен едната е счупена. За целта използвах парче от платка около 0,5 мм дебелина /от на малкия една радиоуправляема кола която се предаде/ и внимателно си изрязвате нова пластинка. Напасвайте я точно да влиза в каналчетата в смисъл да не затяга, а да е свободна.
        9. Поставете старата здрава пластина и новата на местата им и по обратен ред сложете малката платка. С леко притискане сложете калай на местата където е имало.
        10. Обратно сглобете бутона с основата и долната част. Зъбчетата трябва да щракнат. При мен ги махнах /изпилих/ и затова е привързано с капронов конец и КАПЧИЦА за да не се развърже конеца но в същото време да е стегнат.
        11. На последните снимки е бутон с направени пъпки за движение напред и назад с помоща на ПОКСИПОЛ и финна пиличка.

        Имате работещи копчета.
        Дано съм бил полезен.

        Поздрави




        Браво колега,
        ето това е една изчерпателна информация с добре документиран снимков материал.
        Със сигурност ще има възползва ли се колеги.

        Браво отново.

        Comment


        • #19
          Благодаря колега! Обеща снимки и ги направи, за разлика от други, които са само по обещанията
          Ако в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
          Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi

          Comment


          • #20
            Моите копчета съм ги опасал всичките със по една миша опашка от най тънките.Да не е много голяма-достатъчно е да може да се закопчее.И не се стяга на макс,а да може да си работи копчето.Стана година и половина съм така без ядове.Като нови щракат.
            Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
            Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.

            Comment

            Working...
            X